Veel gelezen berichten op dit blog

Het duurt nog een aantal maanden en dan is dit weblog 'Manager van het gezin' alweer zes jaar in de lucht. Regelmatig krijg ik bemoedigende mails van moeders die mijn blog erg graag lezen en er door opgebouwd worden. Hier ben ik erg dankbaar voor. Het is fijn om andere moeders te kunnen helpen, inspireren en ondersteunen. Ook in de Facebookgroep wisselen we regelmatig tips en idee├źn uit. Ben je nog geen lid, dan ben je van harte welkom!

Ik was zelf benieuwd wat de meest gelezen blogberichten zijn van de inmiddels 234 gepubliceerde berichten en heb dit eens nagezocht. Leuk om te zien wat daar uitkwam:

Hoeveel uur ben jij in touw in je huishouden per week? is een bericht uit 2012 maar wordt nog steeds veel aangeklikt.
Hoe breng ik mijn huishouden op orde (deel 1, 2 en 3) worden ook nog altijd veel gelezen en zo nu en dan reageert er nog wel eens een lezer op.
De prachtige Quote die ik eens vond, trok ook veel bekijks. En nu bij ons de twee oudste de deur uit zijn, kan ik deze uitspraak helemaal beamen. Ik heb hem nogmaals bij dit bericht geplaatst.

Onder de boekrecensies die ik geschreven heb, waren twee uitschieters: De serie boeken van Gerhard Hormann die ik beschreven heb in het artikel 'Een ander perspectief' en het nieuwste boek 'Zomer' van Williene Klinck waren erg geliefd.
Ook de blogberichten met de 'Organzing tips' worden nog steeds veel aangeklikt en het filmpje 'Hoe heten onze kinderen ook alweer' blijft leuk en veelbekeken.

Tot slot wil ik jullie dit grappige filmpje niet onthouden. O ja... voordat er weer kritische reacties verschijnen... neem het met een korreltje zout ;)


                  


Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!